Nivona CafeRomatica 789 antraciet

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 2 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Nivona CafeRomatica 789 antraciet op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

4,5

Judith 26-03-2020

Geweldig apparaat

Ruim 1 jaar in gebruik en nog nooit problemen met deze machine gehad. Makkelijk in gebruik. Zetgroep spoelen we regelmatig onder de kraan op advies van Nivona.

Pluspunten

• Duidelijk display
  • Makkelijk in gebruik
  • Favorieten instelbaar

Minpunten

• Cappuccino buiten de deur is net iets lekkerder

Bommel 05-03-2020

slechte machine

Waardeloze en slechte machine.
Onlangs aangeschaft en weer ingeleverd. 1e machine vertoonde al na een paar dagen een defect met koffiezetten. Deze gaf dan weer wel en dan weer niet druppelsgewijs een klein laagje koffie. Dit na een aantal keer te hebben meegemaakt vastgelegd op video, de leverancier gebeld. Toen hij kwam deed de machine het natuurlijk normaal wat hij moest doen, namelijk koffiezetten. Zetgroep vervangen doch al snel weer hetzelfde probleem. Daarna ander nieuwe machine. Deze deed hetzelfde al na 2 dagen. Volgens leverancier deed 1e machine het bij hem zonder problemen. 2e machine weer opgehaald en vervangen voor de 1e volgens de leverancier goede 1e machine. Nou dus niet. 2e machine voor onderzoek naar servicepunt Nivona in Zoetermeer. Daar men eerst aangaf dat het aan de afstelling van de maalschijven zou liggen werden er daar geen problemen met de machine geconstateerd. Het probleem zou liggen in het watersysteem bij ons, namelijk het ontkalkte water uit onze Aquacell die het water volledig kalkvrij maakt. Hierdoor zou bij ons geen enkele Nivona juist kunnen werken.
Broodje AAP verhaal dus, want je moet zelfs zelf een filter in de machine plaatsen tegen het kalk. Een kul verhaal wat op geen enkele wijze nader uitgelegd of gemotiveerd kon worden door Nivona. Uiteindelijk hebben wij de koopovereenkomst ontbonden de machine weer retour leverancier en wij het aankoopbedrag terug ontvangen.
Nu een iets duurdere Jura en eens afwachten of die ook niet tegen kalkvrij water kan.

Minpunten

• Alles